rapoarte_demo

Rapoarte Demo

Exemplele muncii noastre te pot inspira si chiar convinge sa devii unul din clientii nostri. Descarcati prezentariile, sunt convingatoare, asa ca nu ezitati sa le folositi si sa le trimiteti celor interesati.

Picture 10

Sectorul Bancar in Romania. Analiza competitiei, Ianuarie 2009

Marea parte a bancilor romanesti a decis sa nu mai ofere imprumuturi in franci elvetieni in perioada Noiembrie 2008 – Ianuarie 2009, atentia lor concentrandu-se pe lansarea de noi carduri si produse de online banking.
Volksbank a reprezentat surpiza primelor 9 luni ale anului 2008 prin intrarea in Top 3 banci in functie de active, luand locul Raiffeisen Bank.
In ceea ce priveste reteaua de POS-uri si ATM-uri, BRD conduce la categoria POS-uri, cu un numar de 16.000 in ianuarie 2009, in timp ce BCR este lider la categoria ATM-uri – 1.800 in ianuarie 2009.

Sectorul Bancar in Romania Download
[download customfield="1250" file="1253" title="Sectorul Bancar in Romania"]
20_Ocean Rig, Competitive profiling, Sep2010 - poza coperta

Ocean Rig. Competitive Profiling – September 2010

Ocean Rig este o companie activa pe piata de foraj marin, fiind detinuta de Dryships Inc (Grecia). Compania detine 2 echipamente de foraj de apa adanca, ambele de clasa 5, unde clasa 6 are cel mai inalt grad posibil. In 2011, la nivel mondial vor fi finalizate lucrarile pentru 16 vase de foraj; din acestea, 4 apartin Ocean Rig.

Pe termen lung, DryShips are in vedere un IPO pentru Ocean Rig. Initial, data zvonita, era Q1 2010, dar acum observatorii cred ca nu se va intampla mai devreme de 2011. De asemenea, in 2010, zvonurile din piata indicau o posibila preluare a companiei.
Compania mama, Dryships, a inregistrat o evolutie nefavorabila a actiunilor, fapt influentat si de dificultati la nivelul industriei (nu doar de foraj, dar si de navigatie, aceasta din urma reprezentand mai mult de 50% din businessul DryShips Inc.)

Cel mai fragil punct al companiei in acest moment il reprezinta lipsa unui contract de foraj pentru cele 4 vase aflate in constructie. Odata cu trecerea timpului si in conditiile in care pretul petrolului ar scadea din nou, compania poate ajunge in imposibilitatea de a negocia contracte la rate avantajoase.

Ocean Rig. Competitive Profiling Download
[download customfield="996" file="1000" title="Ocean Rig. Competitive Profiling"]
13_Celebritati in Spoturile din Romania, SmarkKnowHow2010 - poza coperta

Celebritati in Spoturile din Romania (Limba Romana)

prezentata la Celebrity Endorsment, 25 noiembrie 2010, organizat de Smark KnowHow

Pornind de la o baza de data continand 2546 de reclame din perioada 2004 – Octombrie 2010, Visionwise Consulting a identificat cateva tendinte privnid utilizarea celebritatilor in reclamele din Romania. Procentual, reclamele cu celebritati sunt pe un trend ascendent; Intre 2004 si 2009, cresterea medie anuala a acestui tip de reclama este de 28.7%.

Topul personalitatilor din reclame, dupa numarul de aparitii, este dominat de celebritati preponderent masculine, cu doar 4 femei incluse in primele 20 de pozitii. In 2010. Daca la femei se apeleaza mai ales in domenii precum pharma, automobile si cosmetice, barbatii sunt prezenti mai ales in reclame pentru banci, bere, social, telecomunicatii.

Celebritati in Spoturile din Romania Download
[download customfield="985" file="989" title="Celebritati in Spoturile din Romania"]
12_Strategii de promovare la raft si impactul lor asupra consumatorilor, TradeRoundTable2010 - poza coperta

Strategii de promovare la raft si impactul lor asupra consumatorilor (Limba Romana)

prezentata la Trade Round Table, EDITIA A VII-A – 21 Octombrie 2010, organizata de Revista Magazinul Progresiv

Pe masura ce criza se adanceste, tipologia consumatorilor migreaza catre segmentele cu atitudine mai pesimista, influentand modul in care acestia percep activitatile de marketing. 58.3% dintre consumatori considera ca aceasta perioada aduce mai degraba amenintari decat oportunitati, o crestere importanta fata de 46% inregistrati anul trecut.

Incidenta de consum s-a mentinut si chiar a crescut usor in perioada August 2008-August 2010 la produsele de baza – ulei, iaurt, apa plata, in timp ce la produsele nice to have incidenta a inregistrat o scadere mai mult sau mai putin accentuata – situatie vizibila in categoriile ciocolata, iaurt cu fructe, nectar/suc.
Desi exista variatii de la piata la piata, am identificat o tendinta vizibila de mutare a promotiilor de volum/ loializare catre promotiile de activare/achizitie.
Analiza eficientei promotiilor are la baza Promowatch, instrument proprietar Visionwise.

Strategii de promovare la raft si impactul lor asupra consumatorilor Download
[download customfield="974" file="977" title="Strategii de promovare la raft si impactul lor asupra consumatorilor"]
11_Consumatorul roman prins intre promotie si brand, ModernBuyer2010 - poza coperta

Consumatorul roman prins intre promotie si brand (Limba Romana)

prezentata la conferinta Dry food: „Cum au transformat retailerii si furnizorii criza intr-o oportunitate” – 10 Iunie 2010, organizata de Revista Modern Buyer

Analiza comparativa a comportamentului de consum in 2010 vs 2009 ne dezvaluie ca, la majoritatea categoriilor de dry food analizate, peste 50% dintre consumatori aleg marca in magazin si nu acasa. Singura categorie care nu se incadreaza in aceasta statistica este cafeaua – avand doar 21% dintre consumatori care fac alegerea in magazin.
Un motiv des intalnit in 2010 pentru care alegerea se face la raft sunt promotiile. Din top 5 aspecte de care se tine cont la alegerea la raft a unui produs 4 sunt legate de activitati promotionale.
Analiza eficientei promotiilor are la baza Promowatch, instrument proprietar Visionwise.

Consumatorul roman prins intre promotie si brand Download
[download customfield="963" file="966" title="Consumatorul roman prins intre promotie si brand"]
10_Strategii si abordari ale promotiilor in Romania, TradeRoundTable2009 - poza coperta

Strategii si abordari ale promotiilor in Romania, Martie-Septembrie 2009 (Limba Romana)

prezentata la Trade Round Table, EDITIA A VI-A – 22 Octombrie 2009, organizata de Revista Magazinul Progresiv

Tipurile de promotii utilizate in Romania sunt diferite de la o piata la alta. Spre exemplu, segmentul de iaurturi foloseste predominant promotii de tipul “mai multe produse la acelasi pret”, in timp ce segmentul se sucuri necarbonatate apeleaza mai degraba la promotii de tip “pret special”. De asmenea, segmentul de cafea se remarca printr-o pondere importanta a promotiilor de tip “cadou”.

In perioada Martie – Septembrie 2009, discountul oferit prin intemediul activitatilor promotionale a fost de 19.6%, in medie, pentru iaurt, in timp ce cumparatorii de cafea au primit in medie un discount de 14.8%.
Evaluand promotiile realizate de 4 segmente de larg consum din Romania: iaurturi, cafea, bere si sucuri necarbonatate, am putut identifica cele mai eficiente promotii realizate in aceasta perioada. Analiza eficientei promotiilor are la baza Promowatch, instrument proprietar Visionwise.

Strategii si abordari ale promotiilor in Romania Download
[download customfield="953" file="956" title="Strategii si abordari ale promotiilor in Romania"]
Picture 11

Profilul companiei Reckitt Benckiser, Iulie 2009

Compania Reckitt Benckiser este prezenta pe urmatoarele segmente ale pietei de produse de uz casnic: ingrijirea tesaturilor, ingrijirea suprafetelor, curatarea vaselor, ingrijirea casei si ingrijirea personala si a sanatatii. Compania detine de asemenea si doua afaceri non-strategice: mancare si produse farmaceutice.

Reckitt Benckiser a avut o pozitie financiara puternica atat in 2008 cat si in primul trimestru din 2009. In 2009, compania a lansat un program de reducere a costurilor, prognozat sa genereze economii in valoare de peste 30 milioane lire.

Compania se concentreaza puternic pe doua segmente: inovare (35% din venit a fost generat de produsele lansate in ultimii 3 ani) si cercetare si dezvoltare (180 milioane dolari au fost investiti in acest segment in 2008).

Profilul companiei Reckitt Benckiser Download
[download customfield="1260" file="1530" title="Profilul companiei Reckitt Benckiser"]
9_Forta de Munca Viitoare, HRBrands2009 - poza coperta

Forta de munca viitoare (Limba Romana)

prezentata la evenimentul HRBrands, 28 Aprilie 2009, organizat de Catalyst Recruitment Solutions

Datorita pietei mari de absolventi si de abilitati de software/limbi straine, Romania a fost o locatie potrivita pentru deschiderea unor centre de outsourcing/ R&D/ software/ call center – atat in Bucuresti, cat si in orase universitare importante din tara. Un proiect pentru constructia unei astfel de centru necesita o evaluare in 3 dimensiuni: forta de munca disponibila, concurenta si costurile legate de locatie.

Pornind de la aceasta realitate, Visionwise a realizat un studiu de caz in ceea ce priveste numarul si abilitatile studentilor din 3 orase din Romania. Studiul de caz compara 3 elemente importante in evaluarea potentialului de forta de munca: numarul de studenti, numarul de vorbitori de limbi straine si numarul de studenti la un profil tehnic/ economic/ socio-uman.

Forta de munca viitoare Download
[download customfield="943" file="946" title="Forta de munca viitoare"]
8_Antreprenorul, Marketingul si Recesiunea, GoodToGo2009 - poza coperta

Antreprenorul, Marketingul si Recesiunea (Limba Romana)

prezentata la conferinta GoodtoGo, 6-12 Aprilie 2009, organizat de organizatia studenteasca VIP Volutari pentru Idei si Proiecte

Prezentarea acopera cateva subiecte importante pentru marketing si antreprenoriat, aducand in acelasi timp discutia aproape de realitatea vremurilor noastre. “10 (zece) pasi pentru un start-up de succes”, “Pe scurt despre pozitionare” si “Marketing in timp de recesiune” sunt cele 3 teme abordate in aceasta prezentare dedicata studentilor care doresc sa devina antreprenori.

Antreprenorul, Marketingul si Recesiunea Download
[download customfield="933" file="936" title="Antreprenorul, Marketingul si Recesiunea"]
7_Credit Influencers in Romania, 2009 - poza coperta

Factori de influenta a pietei creditului in Romania. O analiza agregata de cercetare primara, stiri privind competitia si indicatori statistici (Limba Engleza)

Martie 2009

Principalele entitati care influenteaza piata serviciilor bancare din Romania sunt (1) Companiile, prin managerii lor (2) Consumatorii si (3) Competitia.
La inceputul lui 2009, dupa cateva luni de sentiment negativ puternic asupra viitorului, mangerii romani au inceput sa se obisnuiasca cu noile conditii. Indicatorii statistici arata scaderi in aproape toate ariile. Consumatorii se asteapta la o dimineare a puterii lor de cumparare in anul ce urmeaza. Intentia de a contracta un imprumut a scazut la jumatata fata de anul trecut. Competitorii au inceput deja sa isi adapteze strategiile la noua realitate. Principalele tendinte estimate de bancheri sunt consolidarea si orientarea catre servicii, in locul creditelor.

Factori de influenta a pietei creditului in Romania Download
[download customfield="922" file="925" title="Factori de influenta a pietei creditului in Romania"]
6_StudiuTerenuriIlfovAbstract, March 2009 - poza coperta

Evolutia pietei terenurilor in judetul Ilfov in perioada Martie 2008 – Martie 2009, Martie 2009 (Limba romana)

Pretul in euro al unui metru patrat de teren in judetul Ilfov a scazut cu 13.2% in Martie 2009 fata de Martie 2008. Tendinta de scadere este mai pregnanta pentru terenurile extravilane si suprafetele mari, cu mentiunea ca exista diferente importante intre zone si intre localitati.
Cea mai scumpa zona este “Nord-Vest” cu un pret mediu de 146 euro/mp, urmata de zona “Est” cu 82.5 euro/mp. In ceea ce priveste gradul de disponibilitate a terenurilor, cea mai ofertata zona a fost zona de Sud, marea majoritate a ofertelor fiind pentru terenuri din Berceni si Popesti Leordeni.

Evolutia pietei terenurilor in judetul Ilfov Download
[download customfield="912" file="915" title="Evolutia pietei terenurilor in judetul Ilfov"]
Picture 9

Monitorizarea pietei de telecomunicatii mobile din Romania. Profil COSMOTE, Decembrie 2008

In 2008, reteaua Cosmote acoperea 80% din populatie si 87% din teritoriu. Compania a inregistrat un numar total de 5,2 milioane de abonati in trimestrul 3 din 2008, in crestere cu 86,2% fata de aceeasi perioada a anului anterior. Acest lucru a generat o crestere semnificativa a venitului, de 108%, in trimestrul 3 din 2008 fata de trimestrul 3 din 2007.
Pentru a fi mai competitiv, Cosmote intentioneaza sa achizitioneze licenta WiMAX, singur sau in parteneriat cu Romtelecom.
Pentru 2009, Cosmote are in vedere dezvoltarea de oferte pentru sectorul business, in colaborare cu Romtelecom. Compania intentioneaza de asemenea sa ofere facilitatea de plata Direct Debit si prin intermediul altor grupuri bancare, pe langa Banca Transilvania.

Monitorizarea pietei de telecomunicatii mobile din Romania Download
[download customfield="1239" file="1242" title="Monitorizarea pietei de telecomunicatii mobile din Romania"]
5_CumSeRedeseneazaOIndustrie, ZileleBiz2008 - poza coperta

Cum sa (re) desenezi o industrie (Limba Romana)

prezentata la evenimentul ZileleBiz, 24-28 Noiembrie 2008, organizat de revista Biz

Industriile apun periodic, dar se si relanseaza.

Designul revolutionar poate schimba o industrie. Designul de calitate impulsioneaza piata, prelungeste durata ciclurilor industriei, scade costurile si contribuie la sporirea valorii brand-ului. Designul excelent rezolva problemele utilizatorului inainte sa apara si redeseneaza industrii prin forta de negociere pe care o da produsului / companiei.

Cum sa (re) desenezi o industrie Download
[download customfield="902" file="905" title="Cum sa (re) desenezi o industrie"]
3_ZecePasiPentruUnStartupDeSuccess, ZileleBizCluj2008 - poza coperta

10 (zece) pasi pentru un start-up de succes (Limba Romana)

prezentata la evenimentul ZileleBiz Cluj, 12-13 Noiembrie 2008, organizat de revista Biz

Esti la inceput de drum si ai nevoie de cateva puncte de reper inainte de a porni o afacere pe cont propriu.
Prezentarea “10 (zece) pasi pentru un start-up de succes” acopera elementele esentiale pe care trebuie sa le iei in considerare inainte de a deveni antreprenor: curajul, ideea, planul, banii, momentul, echipa, clientii, competitia, pasiunea si domeniul. Pentru fiecare dintre acestea, este identificat tipul de abilitati pe care trebuie sa il indeplinesti, precum si persoanele care te pot ajuta.

Zece pasi pentru un Start-up de success Download
[download customfield="881" file="884" title="Zece pasi pentru un Start-up de success"]
Picture 12

Piata de Vopsele si Lacuri din Romania. Analiza competitiei, Octombrie 2008

Companiile active din sectorul de Vopsele si Lacuri au cumulat un venit de 288,2 milioane euro in 2006.
La nivel geografic, cele mai importante centre de dezvoltare din industria de Vopsele si Lacuri sunt in Bucuresti, Ilfov, Valcea, Olt, Timisoara si Iasi.
Industria are un grad de concentrare ridicat, primii 4 jucatori (Policolor, Köber, Fabryo si düfa Deutek) generand aproximativ 50% din venitul pietei de Vopsele si Lacuri din 2006. Düfa si Sarcom sunt cele doua companii care au performat la capitolul profitabilitate in 2006.

Piata de Vopsele si Lacuri din Romania Download
[download customfield="1272" file="1276" title="Piata de Vopsele si Lacuri din Romania"]
4_Piata restaurantelor din Romania, FSIF 2008 - poza coperta

Piata restaurantelor din Romania. Despre companii si clienti in sapte slideuri (Limba Romana)

prezentata la Food Service Industry Forum 2008, 15 Mai 2008, organizata de revista Food and Bar

Piata restaurantelor din Romania este evaluata pentru anul 2007 la peste 1 miliard de euro. Intre 2003 si 2006, cifra de afaceri inregistrata de restaurante a crescut in medie cu 30.6% pe an. Cafenelele au crescut insa mai mult in aceeasi perioada (34.6% pe an intre 2003 -2006). Doar 55% din restaurante erau profitabile in 2006.
1 din 3 romani a fost cel putin o data la restaurant in ultimele patru saptamani. In general, Romanii ies la restaurant pentru a se intalni cu prietenii. Calitatea mancarii si calitatea servirii sunt pe primul loc in topul criteriilor de clasificare al restaurantelor
Singura diferenta geografica este cea intre Moldova si Ardeal, ardelenii preferand intr-o masura mai mare mancarea romaneasca.
In medie, romanii au lasat ultimului chelner care i-a servit 6.83 RON bacsis.

Piata restaurantelor din Romania Download
[download customfield="891" file="894" title="Piata restaurantelor din Romania"]
2_Consultanta si organizatiile aflate in faza de crestere, ZileleBiz2007 - poza coperta

Consultanta si organizatiile aflate in faza de crestere (Limba Romana)

prezentata la evenimentul ZileleBiz, 19-23 Noiembrie 2007, organizat de revista Biz

Principalele motive care stau in spatele esecului unor companii sunt legate in principal de disparitia pietei de oportunitate si de deficientele de management. Gradul de aparitie precum si modul de reactie depind foarte mult de momentul de dezvoltare in care se regaseste o companie la un moment dat.

Punctele fragile in viata unei companii – asa cum este ea dictata de modelul Adizes – ,acolo unde nevoia de consultanta poate fi de real suport, sunt cele de prescolar/adolescent si de inchizitor/birocrat.

Consultanta si organizatiile aflate in faza de crestere Download
[download customfield="868" file="871" title="Consultanta si organizatiile aflate in faza de crestere"]
1_Abordarea planului de afaceri din punct de vedere al finantatorilor, ZileleBiz2007 - poza coperta

Abordarea planului de afaceri din punct de vedere al finantatorilor. O comparatie intre Bancheri, Fonduri de Investitii si Angel Investors

prezentata la evenimentul ZileleBiz, 19-23 Noiembrie 2007, organizat de revista Biz.

Vasta literatura disponibila pentru redactarea unui plan de afaceri si numeroasele abioradri disponibile fac dificila indicarea unei retete perfecte pentru un plan de afaceri. Totusi, exista cateva elemente pe care fiecare antreprenor trebuie sa le ia in calcul in functie de modalitate prin care doreste sa isi finanteze afacerea.
Daca pentru banca, care este un creditor, analiza financiara conteaza intr-o proportie covarsitoare, situatia este un pic diferita in cazul ivestitorilor in capital social. Pentru acestia conteaza foarte mult atat piata noii afaceri, cat si intreprinzatorul. De asemenea, in relatia dintre un antreprenor si un agel investor, chimia pare sa detina o importanta majora.

Abordarea planului de afaceri din punct de vedere al finantatorilor Download
[download customfield="848" file="855" title="Abordarea planului de afaceri din punct de vedere al finantatorilor"]